Wedstrijdinformatie

Banner dagcompetitie 1_edited

Zaterdagen van 07.00 uur tot (thuis) 15.00 uur; (uit) 14.30 uur *)
Samenkomst:  parkeerplaats Jumbo te Smilde.
Inschrijven:  (thuis) tussen 06.30 uur en 06.45 uur;
                        (uit) tussen 06.00 uur en 06.15 uur.
Inleg:  € 0,-

Er wordt “thuis” gevist in de viswateren rondom Smilde. Bij “uit” wedstrijden wordt gevist binnen een afstand tot 60 km vanaf Smilde. De “uit en thuis” vistrajecten en weegplaats worden door de wedstrijdcommissie vooraf bepaald en op de visdag bekend gemaakt. De uitslag van de wedstrijden wordt bij terugkomst in café “The Bridge” te Bovensmilde bekend gemaakt. Alle 11 wedstrijden staan op zichzelf, echter voor de competitie gelden de 10 best geviste wedstrijden.

Banner zomeravondcompetitie 1_edited Woensdagavonden van 18.30 uur tot 22.00 uur
Samenkomst:  bij de Veenhoopsbrug (Noordkant) te Smilde.
Inschrijven:  tussen 18.00 en 18.30 uur.
Inleg:  € 0,-

De 13 vistrajecten zijn vooraf bepaald door de wedstrijdcommissie en per traject in enveloppen verzegeld. Op de wedstrijdavond wordt het vistraject en weegplaats in bijzijn van de aanwezigen d.m.v. een trekking gekozen. De uitslag van de wedstrijden wordt direct na het wegen bekend gemaakt. Alle 13 wedstrijden staan op zichzelf, echter voor de competitie gelden de 11 best geviste wedstrijden.

banner wintercompetitie 1_edited Zaterdagen van 08.30 uur tot 15.00 uur *)
Samenkomst:  Parkeerplaats Jumbo te Smilde.
Inschrijven:  tussen 08.00 uur en 08.15 uur.
Inleg: € 0,-

Er wordt gevist in de viswateren rondom Smilde. De vistrajecten en weegplaats worden door de wedstrijdcommissie vooraf bepaald en op de visdag bekend gemaakt. De uitslag van de wedstrijden wordt bij terugkomst in café “The Bridge” te Bovensmilde bekend gemaakt.  Alle 13 wedstrijden staan op zichzelf, echter voor de competitie gelden de 11 best geviste wedstrijden.

*) Afgelaste wedstrijden: Bij onbetrouwbaar weer kan er geïnformeerd worden bij het secretariaat van de vereniging. En/of op de webpagina “NIEUW(S)”

Link naar het inschrijfformulier:            Inschrijfformulier