Wetenswaardigheden

In deze rubriek willen wij de leden van HVV Smilde aan het woord laten om de handigheidjes, tips en trucks met u te delen.

We nemen u mee naar de praktijk aan het viswater om zodoende onze passie voor de hengelsport naar een hoger niveau te tillen.

Informatie en wetenswaardigheden worden hier verzameld om met onze leden te delen. Ook uit naslagwerken worden belangrijke items verzameld die het vermelden waard zijn. Agenda’s over landelijke visevenementen en beurzen worden in de jaarkalender weergegeven.

Maar ook uw stem is belangrijk. Indien u iets met onze leden zou willen delen waardoor het visplezier wordt verhoogd, schroom dan niet om ons dat te laten weten. Ook fotomateriaal van uw vangsten zijn welkom om in de fotogalerij te plaatsen. Mail dit naar: hvvsmilde@kpnmail.nl