Vispas

05-12-2022: Bericht van Sportvisserij Nederland:
De eerste VISpassen voor 2023 worden de komende weken aan de sportvissers verstuurd. Heb je vóór 08 december betaald – bijvoorbeeld via automatische incasso van jouw hengelsportvereniging (voorkeur) – dan ontvang je de VISpas vóór 01 januari thuis. Voor nieuwe leden is de VISpas 2023 vanaf vandaag online te bestellen via www.vispas.nl.

De vispas en/of visvergunning zijn nodig om de hengelsport uit te mogen oefenen in Nederland. Dit is bij wet vastgelegd. Om nu de juiste (basis) papieren te kunnen bemachtigen om de hengelsport te kunnen uitoefenen, zijn er twee mogelijkheden. Via de hengelsportwinkel of via de online Vispas link. Indien u via onderstaande mogelijkheden een keuze maakt, bent u tevens het lid van de Hengel Visserij Vereniging Smilde (HVV Smilde).
Tevens willen wij u wijzen op de site van www.mijnsportvisserij.nl
Via dat platform kunt u:
–  het tijdelijk bewijs van lidmaatschap downloaden
–  een MeeVIStoestemming aanvragen
–  een adreswijziging doorvoeren
–  de VISpas per einde jaar opzeggen
–  de keuze tussen VISplanner en de Gezamenlijke Lijst doorgeven
–  een duplicaat van de VISpas bestellen (na bestellen kunt u een nieuw tijdelijk bewijs       downloaden)

Vispas via de hengelsportwinkel in Smilde:

Bosma Smilde

Vispas via de online Vispas link:

Vispas bestellen →